فاکتور رسمی با سریال برجسته ملخی چیست؟

فاکتور رسمی با سریال برجسته ملخی چیست؟

فاکتور رسمی با سریال برجسته ملخی

صورتحساب‌های رسمی، صورتحساب‌هایی هستند که طبق قانون وزارت اقتصاد و دارایی تعیین می‌شوند و ویژگی‌های فاکتورهای رسمی شناسایی شده توسط دارایی‌ها در ماده ۱۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.

امروزه با مکانیزه شدن حسابداری در تمامی اقشار، بسیاری از شرکت ها از نرم افزارهای حسابداری برای صدور فاکتور استفاده می کنند. در این صورت می توانند به صورت خودکار فاکتورها را در قالب های مختلف مورد نظر خود صادر و چاپ کنند، مانند پیش فاکتور، فاکتور فروشگاهی، فاکتور رسمی، فاکتور غیر رسمی، انتقال انبار، فاکتور شخصی، فاکتور دمو و ….
در این صورت زمان کمتری صرف فاکتور و چاپ می شود. زیرا تنها با چند کلیک تمامی اطلاعات مورد نظر شما در یک فاکتور آماده و آماده چاپ قرار می گیرد. اما فاکتور رسمی برای تشخیص دارایی چه ویژگی هایی دارد؟ فاکتورهای رسمی تایید شده املاک (فاکتورهای فروش مالیات، اموال، کالاها و خدمات) با موارد زیر مشخص می شوند:

نوع کاغذ انتخاب شده توسط اشخاص حقیقی و حقوقی می تواند کاغذ تحریر اندونزیایی 80 گرمی برای چاپگرها، کاغذ تحریر 60 گرمی برای دست خط و کاغذ بدون کربن (خود کپی، کربن، بدون کربن)، NCR باشد.تعداد کپی یا صفحات نیز در افراد مختلف متفاوت است، می تواند 2 صفحه یا 3 صفحه باشد و در مورد سایز کاغذ، عموما اشخاص حقیقی و حقوقی سایز A4 را انتخاب می کنند اما سایز A5 نیز موجود است.
مهم ترین ویژگی فاکتور رسمی مورد تایید ملک، چاپ فاکتور رسمی (فاکتور فروش مالیات، اموال، کالا و خدمات)، نوع چاپ شماره سریال است که باید با چاپ افست یا چاپ مولچی با رنگ قرمز انجام شود. و کمی برجسته شده است که برای دارایی بسیار مهم است تشخیص آن برای حسابرسان آسان است و کاملاً با چاپ دیجیتال و شماره گذاری دستی متفاوت است.

بر اساس ماده 147 قانون مالیات های مستقیم: هزینه های قابل قبول برای تعیین درآمد مشمول مالیات این قانون، هزینه های اتکا به اسناد در حد متعارف بوده و صرفاً مربوط به وصول درآمد توسط بخش خزانه داری می باشد. دوره مربوط به انطباق حد نصاب تعیین شده است.

 

معرفی فاکتور رسمی با سریال برجسته ملخی

در این مقاله فاکتور رسمی با سریال برجسته ملخی را مورد بررسی قرار می دهیم.  باید بگوییم که در مواردی قابل قبول خواهد بود که هزینه ای در این قانون مقرر نشده باشد و یا از حد نصاب مقرر در این قانون تجاوز کرده باشد اما به تصویب قانون یا توسط. هیأت وزیران همچنین در ماده 148 قانون مالیات های مستقیم، انواع حق الزحمه هایی که از نظر مستندات و کفایت اسناد قابل قبول است، تصریح شده است و گمرک، حسابرسان وزارت دارایی از پذیرش واحد تجاری خودداری یا خودداری می کنند. هزینه.

در خصوص مشخصات صورتحساب های رسمی مورد تایید دارایی ها (مالیات، صورتحساب فروش کالا و خدمات) لازم به ذکر است که کلیه واحدهای تجاری مشمول رژیم مالیات بر ارزش افزوده باید فاکتور رسمی به آنها ارائه دهند. خریداران؛ بنابراین صدور فاکتور رسمی ربطی به متراژ واحد تجاری ندارد، هر خریدار می تواند بابت وجوه پرداختی درخواست فاکتور رسمی کند و در صورت امتناع فروشنده از صدور فاکتور رسمی، بر اساس آن جریمه می شود.
بنابراین، با توجه به ویژگی‌های فاکتورهای رسمی شناسایی شده توسط دارایی‌ها که تاکنون در مقاله ذکر شد، استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری و مالی برای مدیریت، ثبت، ویرایش، بازیابی و صدور فاکتورها می‌تواند به صاحبان مشاغل مختلف در میزبانی فاکتور کمک کند.

از آنجایی که حسابداری پارمیس مورد تایید سازمان امور مالیاتی است، می تواند برای کاربران خود فاکتورهای رسمی مورد تایید وزارت اقتصاد و دارایی نیز صادر کند. یکی از امکاناتی که نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس به کاربران ارائه می دهد، تعریف صورتحساب، نمایش و چاپ در داخل برنامه است که به کاربران پارمیس این امکان را می دهد:

  • ایجاد تعداد نامحدود فاکتور در نرم افزار
  • در صورت نیاز اندازه ستون فاکتور را تغییر دهید
  • تعداد فاکتورهایی که باید چاپ شوند را مشخص کنید
  • فونت و اندازه متن فاکتور را تنظیم کنید
  • چاپ فاکتورها، فاکتورهای رسمی و نقل و انتقالات انبار به صورت سیستماتیک و استاندارد
  • چاپ فاکتور در اندازه های A4، A5 و 8 سانتی متری (چاپگر حرارتی برای مغازه ها).

سفارش چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

۱- لطفا طرح بنر مورد نظر خود را از میان نمونه های پایین همین صفحه انتخاب نمایید.

۲- شماره طرح و تغییرات را به شماره 09372175263 واتساپ یا تلگرام کنید تا نمونه طراحی شده همانجا برای شما ارسال گردد.

۳- جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید – 02166405930 02166476539 09121735683 09125025800

 

ویژگی فاکتور رسمی با سریال برجسته ملخی چیست؟

مشخصات یا شرایط فاکتور رسمی (فاکتور فروش کالا و خدمات) مورد تایید دارایی چیست؟ در زیر، ویژگی های یک فاکتور رسمی تایید شده را بررسی خواهیم کرد.

شماره سریال

مهم ترین ویژگی فاکتور رسمی دارای تاییدیه نوع چاپ با شماره سریال آن است. شماره سریال فاکتور رسمی با فرمت قرمز، افست یا پروانه ای، کمی برجسته، تشخیص آسان، متفاوت از چاپ دیجیتال و اعداد معمولی چاپ می شود.

اطلاعات خریدار و فروشنده

کد اقتصادی، کارت ملی/ کد کشور، شماره ثبت، آدرس، کدپستی، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که باید در فاکتور رسمی خرید و فروش تایید شود برای صادرکننده فاکتور مهم و مربوط به دو طرف معامله است. لازم به ذکر است.

تخفیف، مالیات

در هنگام صدور فاکتور رسمی برای کالاها و خدمات ارائه شده، مقدار و قیمت کالاها، خدمات و تخفیف ها قید شود. سپس در مرحله بعد مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آن محاسبه و در فاکتور ثبت شود. توجه به این نکته ضروری است که تخفیف ها باید قبل از محاسبه مالیات و مالیات بر ارزش افزوده ثبت و اعمال شوند؛ گاهی اوقات برخی از کاربران به اشتباه مالیات را در ابتدا و تخفیف را در پایان محاسبه می کنند.

مهر و موم و امضاء

آخرین ویژگی فاکتور رسمی مورد تایید هتل این است که روی فاکتور هیچ خط و خش وجود ندارد و روی فاکتور مهر و امضا وجود دارد.

بر اساس اخطار مالیاتی استفاده از صندوق مکانیزه در فروشگاه ها، اکثر فاکتورهای صادر شده در حال حاضر دارای مشخصات فاکتورهای قانونی هستند و البته نبود فاکتور رسمی دلیل موجهی برای عدم اخذ کارمزد نیست و استاندارد است. برای بازرسان مالیاتی برای پذیرش صورتحساب قانون مالیاتی ماده 140 مفاد ماده 7 و 148 مستقیم است.

به ما امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *