معرفی بهترین نرم افزار رایگان طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت دارای مشخصات شرکت و یا فرد خاصی می‌باشد که بیشتر با هدف معرفی و تبلیغ طراحی می‌شود. این کارت‌ها دارای شماره تماس، نام، آدرس و مشخصات کاملی از اشخاص یا سازمان‌ها هستند. طراحی کارت ویزیت‌ها توسط نرم افزار‌های رایگان و پولیبه آسانی انجام می‌شود. نرم افزار‌ها قابلیت‌های متنوعی دارند و دارای قالب‌ها و طرح‌ها‌ی خاص کارت ویزیت می‌باشند. کار کردن با این نرم افزار‌ها کار سختی نیست. شما می‌توانید کارت ویزیت مورد نظر خود را با نرم افزار‌های مختلف طراحی کنید. در برخی از این نرم افزار‌ها رنگ برند، لوگو و طرح‌های خاص قابل تغییر هستند. در ادامه‌ی مقاله بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی کارت ویزیت را معرفی خواهیم کرد.

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت کارت کوچکی است که اطلاعات شخص مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس و نام شغل روی آن درج می‌شود. این کارت توانایی‌های فرد را به جامعه معرفی می‌کند. کارت ویزیت نوعی کارت تبلیغ است که به پیشرفت شغلی افراد کمک می‌کند. کسانی که به مهارت‌ها و توانایی‌های تبلیغ کننده نیاز دارند کارت ویزیت او را دریافت می‌کنند. این کارت‌ها در تزیینات متفاوت و اشکال خاصی طراحی می‌شوند. برای طراحی کارت ویزیت نرم افزار‌های رایگان و پولی متنوعی وجود دارند که دارای قابلیت‌های خاصی می‌باشند‌. 

معرفی بهترین نرم افزارهای رایگان کارت ویزیت

در ادامه به معرفی بهترین نرم افزارهای رایگان کارت ویزیت خواهیم پرداخت. اگر شما جزء کسانی هستید که به طراحی کارت ویزیت نیاز دارید از این نرم افزار‌ها می‌توانید به آسانی استفاده کنید. 

نرم افزار NHC software card works

این نرم افزار به طور رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و دارای قابلیت‌های متنوعی می‌باشد. نرم افزار کارت ویزیت را در ابعاد استاندارد و کیفیت‌های بالا طراحی می‌کند. این نرم افزار‌ها در برنامه‌هایی مانند ویندوز‌ها و سیستم عامل‌های وب اجرا می‌شوند. فرمت‌های GIF, PNG  و BMP  توسط نرم افزار پشتیبانی می‌شوند. یکی از معایب نرم افزار این است که به زبان‌های مختلف نمی‌توان با آن کار کرد. 

نرم افزار Easy-to-Use Business card Maker

این نرم افزار به طور رایگان برای طراحی کارت ویزیت استفاده می‌شود. نرم افزار مزایای بالایی دارد و به آسانی قابل تنظیم است. طراحی کارت ویزیت را با سرعت بالایی انجام می‌دهد و کاربری بسیار ساده‌ای دارد. طرح‌های قابل ویرایش زیادی در این نرم افزار‌ها به چشم می‌خورند. یکی از معایب نرم افزار پشتیبانی نشدن مشتری‌ها می‌باشد به این علت کار کردن مقداری با آن گیج کننده به نظر می‌رسد. 

سایت طرح کهن tarh kohan.com

در سایت کهن کارت ویزیت‌‌های لایه باز متنوعی وجود دارند که افراد مختلف بر حسب علاقه طرح‌های متنوع را از آن دانلود می‌کنند. برای استفاده از این سایت تنها کافی است اینترنت خود را روشن نمایید. در سایت کهن طرح کارت ویزیت مورد نظر خود را به صورت سفارشی می‌توانید ثبت کنید. برای ایجاد طرح باید ایده‌ی خاصی را در نظر بگیرید. 

Jukebox

در این نرم افزار کارت ویزیت به آسانی طراحی می‌شود. اگر گرافیک خاصی در نظر دارید به تزیینات کارت می‌توانید در این نرم افزار اضافه کنید. نرم افزار جاک بوکس دارای قالب‌های مختلف کارت ویزیت می‌باشد. این قالب‌ها یا طرح‌ها قابل تغییر هستند. همچنین اطلاعات کاری، شماره تماس و سایر مشخصات را به این کارت ویزیت‌ها می‌توان اضافه کرد. کارت ویزیت‌ها در این نرم افزار‌ها سایز‌های متنوعی دارند و به شکل عمودی نیز قابل طراحی هستند. همچنین  در این برنامه عکس و یا لوگوی برند روی کارت قابل تغییر می‌باشند.

Canva Businesses card

کانوا یکی از ابزار‌های ادیت عکس، ایجاد لوگو و اینفوگرافیک می‌باشد. این نرم افزار در تهیه‌ی کارت ویزیت نیز به کار می‌رود. کانوا را از اینترنت یا گوگل پلی می‌توانید دانلود کنید. کارت ویزیت و عکس‌های مختلف به آسانی در این برنامه طراحی می‌شوند. در برنامه‌ی کانوا لوگو و رنگ‌های برند خاص روی کارت ویزیت قابل طراحی می‌باشند. این نرم افزار دارای قالب‌ها و طرح‌های متنوعی می‌باشد و به مخاطب این امکان را می‌دهد که طرح مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کند. 

Businesscardstar

 استار یکی  از بهترین نرم افزار‌های طراحی کارت ویزیت می‌باشد که کار کردن با آن بسیار آسان می‌باشد. این نرم افزار طرح‌های کارت ویزیت زیادی دارد و به مخاطب تنوع انتخاب بالایی می‌دهد. طرح‌های کارت ویزیت در این برنامه بر حسب شرکت‌ها و یا حیطه‌های مختلف کاری دسته بندی می‌شوند. در این برنامه کارت ویزیت مطابق با مشخصات و سفارش شما قابل طراحی می‌باشد. استار کارت ویزیت را در کیفیت‌های بالایی چاپ می‌کند. 

Businesses card Land

نرم افزار کارد لند دارای قالب‌های آماده‌ی متنوع می‌باشد. همچنین طرح‌های پیش از چاپ زیادی در آن وجود دارند. در این نرم افزار کارت ویزیت مورد نظر خود را طی چند مرحله می‌توانید طراحی کنید. در ابتدا طرح کارت ویزیت خود را انتخاب کرده و مشخصات خود را وارد سازید. سپس رنگ‌های خاص را مطابق با برند شرکت یا به دلخواه تغییر دهید. نرم افزار کارد لند دارای فرمت pdf، قالب‌های قابل تغییر و فضای رنگی خاصی است. این نرم افزار مجهز به برنامه‌ی فتوشاب می‌باشد.

Card works

این نرم افزار دارای الگو‌های مختلفی از کارت ویزیت می‌باشد که به مخاطب دایره‌‌ی انتخاب بیشتری می‌دهد. کارت در نرم افزار ورکز در اندازه‌های استاندارد و پرطرفدار قابل طراحی می‌باشد‌. رنگ، نام و مشخصات شرکت در کارت‌های تهیه شده توسط این نرم افزار قابل تغییر هستند و به دلخواه می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در این نرم افزار لوگوی شرکت و یا تصاویر خاصی را به کارت ویزیت می‌توانید اضافه نمایید. کارت‌های یک طرفه و دو طرفه در این برنامه قابل طراحی هستند. نرم افزار دارای قالب‌های متنوع کارت ویزیت است اما نمی‌توانید طرح گرافیکی روی آن پیاده کنید. 

Business card Designer plus

این نرم افزار‌ها دارای قابلیت‌های متعددی می‌باشند، طرح‌های مختلف کارت ویزیت با آن‌ها قابل طراحی هستند. در نرم افزار پولز حروف و کاغذ به صورت استاندارد استفاده می‌شوند. این نرم افزار از کاغذهای A4 نیز پشتیبانی می‌کند. کارت ویزیت‌های دارای طرح گرافیکی خاص در آن  طراحی و ذخیرهمی‌شوند تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید. کارت‌های دو طرفه و به شکل تا شده در این نرم افزار طراحی می‌شوند. نرم افزار پولز کارت ویزیت را در فونت‌ها و سبک‌ها‌ی متنوعی طراحی می‌کند. طرح‌ها در آن قابل تغییر هستند. در این برنامه روی کارت‌ها زمان و تاریخ خاص خود را می‌توانید درج کنید. 

Adobe Express

این نرم افزار‌ها دارای طرح‌های جذاب و زیبایی هستند و کارت‌های رایگان ارائه می‌دهند. طرح‌های گرافیکی و لوگوی شرکت خود را در کارت‌های این برنامه می‌توانید وارد سازید. این برنامه دارای عکس‌ها ‌و فونت‌های متعددی می‌باشد که به آسانی روی کارت‌ها طراحی می‌شوند. نرم افزار قالب‌های متنوع زیادی دارد و در کامپیوتر و گوشی قابل اجرا می‌باشد. 

Visme

نرم افزار ویسم کارت ویزیت را در فونت‌ها، رنگ‌ها و اشکال مختلفی طراحی می‌کند. برای شروع نام، شماره تماس و سایر مشخصات خود را روی کارت می‌توانید ثبت کنید. علاوه بر کارت ویزیت این نرم افزار‌ها در ساخت رزومه و موارد متعدد دیگر به کار می‌روند. فایل‌ها در قالب پی دی اف در این برنامه قابل تهیه می‌باشند. نرم افزار دارای دسته بندی‌های متنوعی مانند Artsy می‌باشد. برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت قوی متصل شوید. همچنین اگر در مرحله‌ای از طراحی اشتباهی به وجود آید باید دوباره کار را از ابتدا شروع کنید.

سخن پایانی

کارت ویزیت برای معرفی شرکت‌ها و افراد خاصی به کار می‌رود. این کارت در ابعاد، رنگ‌ها، طرح‌ها و قالب‌های متنوعی طراحی می‌شود. برای طراحی کارت ویزیت از نرم افزار‌های متعددی استفاده می‌کنند. بیشتر این برنامه‌ها رایگان هستند و کار کردن با آن‌ها آسان می‌باشد. طرح، رنگ و مشخصات خاص خود را روی کارت ویزیت در اغلب نرم افزار‌ها می‌توانید پیاده کنید. بهترین نرم افزار‌ کارت ویزیت را در کیفیت‌های بالا، طرح‌های خاص و قالب‌های مختلف طراحی می‌کنند. 

به ما امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *