صفر تا صد آشنایی با نرم افزار هلو

صفر تا صد آشنایی با نرم افزار هلو

یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری، نرم افزار هلو می باشد که حدود ۹۹ درصد کسب و کارها برای رسیدگی به امور مالی خود از این نرم افزار استفاده می کنند. در مقاله زیر که توسط دفتر فنی مرسدس آماده شده است قصد داریم اطلاعات کامل از نرم افزار هلو و نحوه استفاده از آن را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم.

تاریخچه نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری هلو یک نرم افزار کاملاً ایرانی است که در سال ۱۳۷۷ به عنوان یک نرم افزار جامع و همینطور به عنوان اولین نرم افزار یکپارچه مالی تحت ویندوز در ایران ساخته شد. همچنین از این نرم افزار برای چاپ فاکتور رسمی میتوان استفاده نمود. این نرم افزار دارای قابلیت کاری در 3 حالت فروشگاهی، شرکتی و تولیدی می باشد و در صورتی که شما زمینه کاری مورد نظر خود را در برنامه درست انتخاب کنید، می توانید ببینید که این برنامه تا چه میزان می تواند به شما در عملیات حسابداری کمک کند.  یکی از بزرگترین و مهمترین مزیت هایی که این نرم افزار دارد این است که شما می‌توانید به صورت همزمان و اتوماتیک سند های مالی خود را ثبت کنید و استفاده از نرم افزار برای افراد غیر حرفه ای نیز بسیار ساده می باشد. ( مشخصات چاپ فاکتور رسمی دارایی )

مزایا و معایب نرم افزار هلو

مزایا و معایب نرم افزار هلو

مزایا:

  • نصب و راه اندازی سریع و آسان
  • محیط کاربر پسند و ساده
  • استفاده راحت از نرم افزار
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • سرعت محاسبات بسیار بالا است
  • امنیت بسیار بالای اطلاعات در محیط برنامه
  • امکان گزارش گیری از امور مالی بوسیله برنامه هلو

معایب:

  • پشتیبانی ضعیف
  • ترافیک سنگین در برنامه

انواع نرم افزار هلو

همانطور که در بالا گفته شد نرم افزار هلو به علت استفاده توسط مشاغل مختلف، در سه حالت فروشگاهی، شرکتی و آموزشی طراحی شده است و شما می توانید هر کدام از این برنامه ها را طبق نیاز خود را خریداری کرده و اقدام به نصب و استفاده از آن کنید.

منظور از نرم افزار هلو فروشگاهی چیست؟

همانطور که از نامش مشخص است این نرم‌افزار برای استفاده توسط یک فروشگاه طراحی شده است که در چهار سطح پایه، ساده، متوسط و پیشرفته ارائه می شود.

  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه : این نسخه از نرم افزار که معمولا با کد ۱۰ شناخته می شود، ابتدایی ترین و ساده ترین سطح نرم افزار است و فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچک می توانند با کمک آن نیازهای خود را برطرف کنند.
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه ساده: این نرم افزار عمدتا با کد ۱۱ شناخته می‌شود و با توجه به نام آن می توانید متوجه شوید که دارای امکانات ساده و محیط کاربرپسندانه ای برای استفاده توسط یک فروشگاه کوچک می باشد. از جمله مزایای این نسخه از هلو به قیمت پایین آن می توان اشاره کرد.
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه متوسط : این نسخه از نرم افزار ظاهر بسیار ساده ای دارد اما در همین حین امکانات بسیار پیشرفته ای را دارا می باشد. این نرم‌افزار معمولاً با کد ۱۲ شناخته می شود و برای استفاده توسط فروشگاه های کوچک و بزرگ مناسب می باشد.
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه پیشرفته : فروشگاه های بزرگ و پیشرفته برای رفع نیازهای مالی و ثبت امور حسابداری خود، می توانند از این برنامه استفاده کنند و گزارشات مالی خود را به دقیق ترین شکل ممکن ثبت نمایند.
  • نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسخه پیشرفته دو کاربره : این نرم افزار تنها دارای یک تفاوت با نسخه قبلی است و همانطور که از نامش پیداست، قابلیت استفاده توسط دو کاربر را به صورت همزمان دارد.

منظور از نرم افزار هلو شرکتی چیست؟

زمانی که یک شرکت یا موسسه نیاز به ثبت عملیات حسابداری و گزارشات مالی شرکت داشته باشد، می تواند از نرم افزار هلو شرکتی استفاده کند. با کمک این نرم افزار حسابدار یا مدیر مالی قابلیت کنترل کلیه امور مالی شرکت را دارد و می تواند به صورت همزمان کلیه اسناد مربوط به امور مالی را ثبت و صادر کند.طراحی چاپ سرنسخه پزشک کلینیک درمانگاه بیمارستان دکتر پزشکان

این نرم افزار همانند نرم افزار فروشگاهی، دارای چند سطح مختلف می باشد.

  • نرم افزار هلو شرکتی ساده
  • نرم افزار هلو شرکتی متوسط
  • نرم افزار هلو شرکتی ویژه
  • نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته
  • نرم افزار هلو شرکتی پیشرفته دو کاربره

منظور از نرم افزار هلو آموزشی چیست؟

این نرم‌افزار در حقیقت یک پکیج کامل آموزشی از نسخه های فروشگاهی، شرکتی و تولیدی نرم افزار هلو می باشد که با استفاده از آن می توانید سند زدن و ثیت اموال مادی را به طور کامل یاد بگیرید. استفاده از این نرم افزار مناسب کسانی هست که علاقه دارند نرم افزار هلو را به صورت کامل یاد بگیرند و بر کلیه ویژگی های آن مسلط شوند.مشخصات فاکتور رسمی های مورد تایید دارایی

برنامه هلو برای کامپیوتر و تلفن همراه

برنامه هلو برای کامپیوتر و تلفن همراه

این نرم افزار به صورت کلی برای نصب شدن بر روی کامپیوتر ها طراحی شده است و زمانی که شما پکیج نصب آن را خریداری کنید؛ به راحتی می توانید آن را روی سیستم خود اجرا کنید. زیرا کلیه مراحل نصب به صورت دقیق داخل پکیج آورده شده است. همچنین نرم افزار اندروید هلو یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای حسابداری می باشد که به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردم نیز انتخاب شده استو قابلیت انجام کلیه امور حسابداری را در خود دارد.

نصب و راه اندازی آسان برنامه حسابداری هلو

همانطور که اشاره کردیم، یکی از ویژگی‌های بسیار مهم برنامه هلو سادگی کار با این نرم افزار می باشد. اگر شما برای اولین بار تصمیم به نصب نرم افزار هلو داشته باشید، می توانید طبق دستورالعمل های ارائه شده توسط راهنما، نرم افزار را نصب کنید. توجه داشته باشید که طی مراحل نصب، سوالاتی نظیر نوع کسب و کار، مشتریان، سهامداران و … از شما پرسیده می شود که بهتر است این سوالات را به درستی پاسخ دهید تا بتوانید یک محیط کاربری مناسب با شغل خود آماده کنید.چرا فاکتور رسمی مورد تایید دارایی؟

سخن آخر

ما در دفتر فنی مرسدس تلاش کردیم تا در این مقاله به توضیح کاملی درباره نرم افزار هلو، انواع آن و مزایا و معایب استفاده از آن بپردازیم. توصیه می شود قبل از خریداری پکیج نرم افزار هلو، این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید یک نسخه مناسب با شغل خود تهیه کنید. نکته قابل توجه در هنگام خرید نرم افزار هلو این است که از خریداری نسخه های کرک شده و کم قیمت پرهیز کنید. زیرا این نسخه از برنامه ها بعد از مدتی ازبین می روند و شما متاسفانه تمام اطلاعات مالی خود را از دست می دهید. پس حتما توجه داشته باشید که برنامه را از فروشگاه های معتبر و دارای سیستم پشتیبانی خریداری کنید.

۱- لطفا طرح بنر مورد نظر خود را از میان نمونه های پایین همین صفحه انتخاب نمایید.

۲- شماره طرح و تغییرات را به شماره 09372175263 واتساپ یا تلگرام کنید تا نمونه طراحی شده همانجا برای شما ارسال گردد.

۳- جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید – 02166405930 – 02166476539 – 09121735683 – 09125025800

به ما امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *