چاپ بنر تسلیت

چاپ بنر تسلیت از قدیم الایام مورد توجه بوده است که همه ما در فرهنگ ایرانی خود به خوبی یاد گرفته‌ایم که در هنگام سوگواری چگونه باید برای ابراز همدردی در کنار عزیزان خود باشیم. یکی از بهترین شیوه‌های همدردی قطعاً چاپ بنر است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی چاپ دیجیتال، توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند. بنر یک نوع ابزار همدردی است که درمراسمات ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این بین، کیفیت چاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که دفتر فنی مرسدس، این نوع چاپ را با کیفیت بالا به تیم ماهر و کاربلد خود می‌سپارد تا در کمترین زمان ممکن بنر مورد نظر شما آماده ارسال شود و شما بتوانید، در سوگواری عزیزان خود به نحو احسن از بنر تسلیت مورد نظر استفاده کنید.

142 1 jpg

سفارش آنلاین بنر تسلیت

1- لطفا طرح بنر مورد نظر خود را از میان نمونه های پایین همین صفحه انتخاب نمایید.

۲- شماره طرح و تغییرات را به شماره 09372175263 واتساپ یا تلگرام کنید تا نمونه طراحی شده همانجا برای شما ارسال گردد.

۳- جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید – 02166405930 – 02166476539 – 09121735683 – 09125025800
 

قیمت چاپ بنر تسلیت

برای برآورد قیمت چاپ بنر تسلیت شما باید عواملی مانند سایز بنر، نوع طراحی و جنس آن را مد نظر قرار دهید. به هر حال، طراحی این نوع بنر به دقت و توجه زیادی نیاز دارد و تمام این عوامل را می‌توان در برآورد قیمت بسیار پرنقش بیان کرد. شکل چاپ را نباید نادیده گرفت؛ چرا که ممکن است بنر ساده باشد یا مخصوص استند طراحی شود و در برخی از شرایط هم شاید به صورت رول آپ شکل چاپ آن مدنظر قرار بگیرد. دستگاه چاپ بنر و نوع رنگی که به کار می‌رود را هم نباید نادیده گرفت. صد درصد تمام این عوامل روی قیمت تاثیر می‌گذارند و به خاطر داشته باشید که مدت زمانی که طراح صرف طراحی بنر تسلیت شما می‌کند هم روی قیمت بی‌تاثیر نیست.

سایز۲ متری۳ متریاستند ۹۰ در ۲۰۰ (پایه x)
قیمت۳۰۰.۰۰۰ تومان۴۵۰.۰۰۰ تومان۶۰۰.۰۰۰ تومان

نمونه بنر تسلیت افقی (دیواری)

بنر تسلیت چیست؟

امروزه چاپ بنر تسلیت به عنوان یک ابزار برای همدردی احترام و عرض تسلیت با خانواده‌های متوفی بسیار مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد. می‌توان گفت این نوع بنر برای مصارف شخصی طراحی می‌شوند و مناسب کسانی است که عزیزان خود را از دست داده‌اند. معمولاً کیفیت چاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چراکه بنر تسلیتی که چاپ می‌شود باید در برابر پارگی و کشیدگی بسیار با دوام و ماندگار باشد و همچنین در محیط‌های باز بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. به همین دلیل، باید به مجموعه‌ای اعتماد کنید که در این زمینه سابقه و تجربه بالایی داشته باشد.

انواع بنر تسلیت; طرح، سایز

در هنگام چاپ بنر تسلیت می‌توان 2 نوع بنر را برای چاپ انتخاب کرد.یک نوع بنر تسلیت دیواری است که جزء معمول‌ترین و رایج‌ترین بنرهای تسلیت به شمار می‌آید و معمولاً این بنر را با استفاده از میخ، طناب یا چسب می‌توان به دیوار چسباند که که اگر بخواهیم در مورد معمول‌ترین ابعاد آن هم صحبت کنیم، می‌توان۶۰سانتی متر برای عرض با ۲ متر طول و ۷۰ سانتی‌متر معرفی کنیم. عمدتاً بسیاری از خانواده‌های درجه ۲ متوفی از بنرهای تسلیت دیواری برای همدردی استفاده می‌کنند.

 نوع دیگری که برای طراحی و چاپ بنر تسلیت وجود دارد و عمدتاً خانواده‌های درجه یک متوفی آن را سفارش می‌دهند، بنر تسلیت استندی است که این نوع بنر به صورت ایستاده طراحی می‌شود و شامل یک استند ترحیم چوبی یا پلاستیکی است. نسبت به بنرهای تسلیت دیواری به خاطر ابعاد آن که به صورت عمودی است در اولویت قرار می‌گیرد. معمول‌ترین ابعاد این نوع بنر به اندازه ۲ متر ارتفاع و ۹۰ سانتی‌متر عرض برآورد می‌شود.

اهمیت انتخاب صحیح رنگ برای چاپ بنر تسلیت

در هنگام چاپ بنر تسلیت نباید از تاثیرگذاری رنگ غافل شد. به هر حال بنرهای رسمی با طرح‌های سوگوارانه‌ای که دارند با رنگ اکثراً تیره طراحی می‌شوند و رنگ‌های دیگری همچون قرمز، سبز یا نارنجی را نمی‌توان به عنوان رنگ اصلی به کار برد، بلکه در دسته‌بندی عناصر فرعی در طراحی این نوع بنر جای می‌گیرند. معمولاً طراح از عناصری مانند شمع،گل و ابر هم استفاده می‌کند تا بتواند احساسات بیننده را بیشتر از پیش برانگیزد. به خاطر داشته باشید که اگر این کار را به یک طراح وارد و زبرد نسپارید، رنگ مورد استفاده در طراحی بنر آنچنان که باید و شاید ترغیب کننده نخواهد بود و نمی‌تواند یک طراحی سوزناک و در شأن خانواده مرحوم را به نمایش بگذارد.

 نوع دیگری که برای طراحی و چاپ بنر تسلیت وجود دارد و عمدتاً خانواده‌های درجه یک متوفی آن را سفارش می‌دهند، بنر تسلیت استندی است که این نوع بنر به صورت ایستاده طراحی می‌شود و شامل یک استند ترحیم چوبی یا پلاستیکی است. نسبت به بنرهای تسلیت دیواری به خاطر ابعاد آن که به صورت عمودی است در اولویت قرار می‌گیرد. معمول‌ترین ابعاد این نوع بنر به اندازه ۲ متر ارتفاع و ۹۰ سانتی‌متر عرض برآورد می‌شود.

نحوه انتخاب متن برای بنر تسلیت

در مورد متن بنرهای تسلیت باید این‌گونه گفت که می‌توانید از بین متن‌های موجود به راحتی یک متن زیبا و سوزناک را انتخاب کنید. معمولاً متنی که روی بنر نوشته می‌شود از اشعار سوگواری الهام می‌گیرد و در طرح‌های رسمی و ساده جایگاه خود را حفظ می‌کند. اهمیت متن را نمی‌توان در طراحی و چاپ بنر تسلیت نادیده گرفت که معمولاً متون ساده برای بیان تأسف گزینه قابل قبولی باید باشند.

خدمات آنلاین و اینترنتی چاپ بنر تسلیت

امروزه خدمات چاپ بنر تسلیت به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و به همین دلیل، شما می‌توانید طرح و متن انتخابی خود را انتخاب کنید و سپس در کمترین زمان ممکن بنر تسلیت را در محلی که حضور دارید تحویل بگیرید. این‌گونه است که لازم نیست برای چاپ این چنین بنری به مکان خاصی مراجعه کنید؛ چرا که خدمات آنلاین در این زمینه به رفاه هرچه بیشتر شما کمک می‌کنند.

سفارش چاپ بنر تسلیت

اهمیت کیفیت چاپ بنر تسلیت

معمولاً در چاپ بنر تسلیت از یک عکس با کیفیت متوفی با گرافیک‌های حرفه‌ای و جذاب هم استفاده می‌شود و تصویری که انتخاب می‌کنید، باید کیفیت بالایی داشته باشد؛ چرا که شکل چاپ و نوع طراحی بسیار موضوع با اهمیتی به شمار می‌آید.

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که نوع طراحی به شکل چاپ آن وابسته است و عمدتاً طراحی بنر تسلیتی که به صورت استند است با طراحی بنری که قرار است روی دیوار نصب شود کاملاً متفاوت است و در این بین، امروزه استفاده از دستگاه‌های پیشرفته باعث شده است تا چاپ بنر ترحیم به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. شما برای اینکه بتوانید یک بنر خاص و متفاوت را تحویل بگیرید، باید به امکانات هنری آن توجه کنید و به همین دلیل، اهمیت سابقه و تجربه مجموعه‌ای که این کار را برای شما انجام می‌دهد بسیار موضوع مهمی به شمار می‌آید.

توجه به نحوه نصب و موقعیت بنر تسلیت

از جمله نکات بسیار مهم در چاپ بنر تسلیت توجه به این موضوع است که نحوه نصب و موقعیت آن چگونه است. معمولاً ‌های چاپ افقی با طرح‌های چاپ عمودی کاملاً ساختار متفاوتی دارند که در این بین، طرحی که شما انتخاب می‌کنید زمانی می‌تواند کیفیت لازم را داشته باشد که بتوانید ابعاد و سایز آن را هم نیز متناسب انتخاب کنید و به همین دلیل، آن دسته از عزیزانی که به دنبال نصب آسان و باکیفیت بنر تسلیت هستند، می‌توانند از بنرهای پانچ‌دار استفاده کنند که البته باید بدانید گوشه‌های بنر برای پانچ کردن یک هزینه جزئی به شمار می‌آیند و به هر حال، می‌تواند موقعیت و نحوه نصب را بسیار آسان‌تر کند.

بهترین شیوه چاپ بنر تسلیت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌های پیشرفته چاپ برای چاپ بنر تسلیت از روش چاپ دیجیتال استفاده می‌شود؛ چرا که این روش سرعت بسیار بالایی دارد به هیچ عنوان قابل قیاس با روش‌های قدیمی نیست. بسیاری از افرادی که به دنبال چاپ بنرهای تسلیت هستند با محدودیت زمان روبرو می‌شوند و به همین دلیل، سرعت چاپ در تکنولوژی دیجیتال حرف اول را می‌زند.

 بهتر است بدانید که پروسه چاپ دیجیتال با توجه به تکنیکی که دارد، بسیار راحت است و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. معمولاً برای چاپ دیجیتال به نیروی متخصص نیازی نیست و به همین دلیل است که می‌توان تصمیم گیری راحت‌تری در مورد تصاویر، طراحی و آماده‌سازی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داد.

همان‌گونه که احتمالاً بدانید در گذشته دستگاه‌های چاپ قدیمی به تخصص بالایی نیاز داشتند و کیفیت تصاویر آن‌چنان که باید و شاید قابل قبول نبود اما در حال حاضر، با کاهش نیروی انسانی در چاپ دیجیتال استفاده از این تکنولوژی بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

هرآنچه لازم بود در مورد چاپ بنر تسلیت گفته شد ولی در این بین، برای اینکه کیفیت چاپ این نوع بنر حفظ شود می‌توانید با مشاورین و کارشناسان ما در دفتر فنی مرسدس در ارتباط باشید؛ چراکه در این مجموعه تیمی ماهر و باتجربه در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند.

سوالات متداول چاپ بنر تسلیت
متریال مصرفی برای تهیه بنر تسلیت باید شامل چه ویژگی‌هایی باشد؟

باید دوام و ماندگاری بالایی در برابر پارگی و کشش داشته باشد.

برای نصب آسان بنر تسلیت می توان چه اقدامی انجام داد؟

می توان با صرف هزینه جزئی از بنر تسلیت پانچ دار استفاده کرد.