فاکتور رسمی معتبر ویژگیهای مهم

فاکتور رسمی معتبر و ویژگیهای مهم

اگر فاکتور رسمی معتبر تهیه کرده اید ولی مورد تایید دارایی نیست و شماره برجسته ملخی ندارد، خیلی عجله دارید و باید همین امروز سفارش فاکتور رسمی با شماره ملخی به دستتان برسد، میخواهید فاکتور مورد تایید دارایی با شماره ملخی داشته باشید که با نمونه قبلی هیچ تفاوتی نداشته باشد و قابل تشخیص نباشد، صورتحساب کالا و خدمات مورد تایید دارایی می‌خواهید، فاکتور رسمی ارزش افزوده با شماره برجسته قرمز رنگ نیاز دارد، خرید با ما در تماس باشید و همین امروز فاکتور رسمی شرکت با شماره ملخی قرمز مورد تایید را از ما تحویل بگیرید.چاپ فاکتور رسمی دارایی ملخی برجسته قرمز

سفارش چاپ فاکتور رسمی

۱- لطفا طرح بنر مورد نظر خود را از میان نمونه های پایین همین صفحه انتخاب نمایید.

۲- شماره طرح و تغییرات را به شماره 09372175263 واتساپ یا تلگرام کنید تا نمونه طراحی شده همانجا برای شما ارسال گردد.

۳- جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید – 02166405930 02166476539 09121735683 09125025800

فاکتور رسمی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس قوانین وزارت امور اقتصادی و دارایی، فاکتورهای رسمی، فاکتورهایی هستند که شامل مشخصات کالا یا خدمات، مشخصات فروشنده و خریدار و زمان انجام معامله است. این صورتحساب ها مطابق قوانین این وزارتخانه ها ثابت و شامل مالیات بر ارزش افزوده می باشد.ویژگی های مهم فاکتور رسمی معتبر با تایید دارایی

مالیات بر ارزش افزوده چیست؟

مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که بر کالاها و خدمات اخذ می شود. البته برخی از خدمات و کالاها از پرداخت مالیات معاف هستند.در فاکتور رسمی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده مبلغ فاکتور محاسبه و به مبلغ قابل پرداخت اضافه می شود. فروشنده یا شرکت های فروشنده باید این 9 درصد را به همراه اصل فاکتور به اداره مالیات تحویل دهند.

یکی دیگر از خصوصیات مهمی که هر فاکتوری باید داشته باشد و در صورت عدم وجود فاکتور غیر رسمی و بی اعتبار است، شماره سریال و کد اقتصادی شرکت یا فروشنده فروشنده است. اگر این ویژگی ها در قبض قید نشود، افراد جریمه می شوند.

فاکتور رسمی معتبر  و حساب رسمی

ضمناً اطلاعات دیگری مانند نام شرکت یا فروشنده، کد پستی، شناسنامه ملی و شماره ثبت باید بدون ابهام و اشتباه در فاکتور درج شود.

عناصر مهم در فاکتورهای رسمی

 

صدور فاکتور رسمی با مشخصات تاییده دارایی

فاکتور رسمی فاکتوری است که در هنگام خرید یا فروش کالا و در حین انجام معامله توسط فروشنده به مشتری داده می شود. این صورتحساب مورد تایید سازمان امور مالیاتی کشور بوده و بر اساس قوانین و تبصره های وزارت اقتصاد طراحی و تنظیم می گردد.

بسیاری از واحدهای تجاری کوچک و بزرگ با ارائه نامه به سازمان امور مالی و اخذ تاییدیه در خصوص استفاده از نرم افزار حسابداری، سایر فاکتورهای خود را به صورت کاغذی در اختیار مشتری قرار می دهند.مشخصات فاکتور رسمی های مورد تایید دارایی

اسکناس های کاغذی مزیت هایی نسبت به صورتحساب های دست نویس دارند. از جمله این مزایا می توان به عدم وجود خط و خش و تیرگی در مشخصات اشاره کرد.

برای صدور فاکتورهای رسمی باید داده ها به صورت دقیق و شفاف به سازمان امور مالیاتی ارسال شود. از جمله مشخصاتی که نقش مهمی در صدور فاکتور معتبر دارد عبارتند از:

کد اقتصادی
کد ملی
گواهی ارزش افزوده
توجه داشته باشید که برای اشخاص حقیقی فقط کد ملی الزامی است.

فاکتور رسمی

در مقابل فاکتور رسمی معتبر  فاکتور مجازی وجود دارد. این فاکتور برای خرید و فروش به عنوان نمونه رسمی استفاده می شود اما معتبر نیست. متأسفانه برخی از شرکت ها از این فاکتورها استفاده می کنند که بعداً برای آنها مشکل ایجاد می کند.

فاکتور رسمی و غیر رسمی

سازمان امور مالیاتی قبوض اصل و غیر اصل را تشخیص داده و با نظارت و بررسی مستمر متخلفان را شناسایی می کند. در صورتی که مشخص شود فاکتور استفاده شده اصل نیست، صاحبان شرکت و ملک مشمول جریمه مالیاتی می شوند.مشخصات چاپ فاکتور رسمی دارایی

استفاده از فاکتورهای رسمی

برخی واحدهای تجاری به منظور کاهش هزینه های درآمدی، از فاکتورهای رسمی برای خرید و فروش خود استفاده می کنند که غیرقانونی است. متأسفانه برخی از افراد با گرفتن کد ارزان برای گواهی فوت کاری برای فرار از پرداخت مالیات انجام می دهند.

به ما امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *