فاکتور رسمی در آمریکا

فاکتور رسمی در آمریکا

فاکتور تجاری یکی از اسناد مهم در تجارت بین المللی و حمل و نقل دریایی است. سندی قانونی است که توسط فروشنده (صادرکننده) برای خریدار (واردکننده) در یک معامله بین المللی به عنوان قرارداد بین خریدار و فروشنده و گواهی معامله صادر می شود.

بر خلاف بارنامه، فاکتور تجاری نشان دهنده عنوان کالا و همچنین شامل عنوان کالای فروخته شده نیست. با این حال، محاسبه و ارزیابی عوارض و مالیات های پرداختی برای امور ترخیص کالا از گمرک ضروری است.
یک فاکتور تجاری قیمت، ارزش و مقدار کالای فروخته شده را نشان می دهد.
همچنین باید شامل شرایط معامله یا فروش توافق شده بین خریدار و فروشنده معامله جاری باشد.

همچنین ممکن است لازم باشد برای مقاصد پرداخت استفاده شود (مثلاً اگر پرداخت از طریق اعتبار اسنادی باشد) و ممکن است نیاز باشد که خریدار به بانک خود ارائه دهد تا دستورالعمل‌های پرداخت را برای فروشنده صادر کند.

اطلاعات مورد نیاز برای ارسال فاکتور تجاری

هنگام پر کردن یک فاکتور تجاری، مهم است که اطمینان حاصل شود که اطلاعات به وضوح و دقیق پر شده است.

 

بهترین قالب فاکتور تجاری چیست؟

الگوهای فاکتور رسمی زیادی برای انتخاب آنلاین وجود دارد. در حالی که هیچ فرمت مشخصی برای فاکتورهای تجاری وجود ندارد، بیشتر اطلاعات مورد نیاز در همه قالب ها بسیار مشابه و استاندارد است.

هر قالبی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که شامل جزئیات زیر است:

اطلاعات تجارت

شماره فاکتور
تاریخ فاکتور
شماره سفارش
کل فروش
واحد پول
دستورالعمل پرداخت

اطلاعات مربوط به صادرکنندگان و واردکنندگان

اطلاعات مربوط به صادرکننده/فروشنده (نام، آدرس، شماره تلفن و غیره)

شماره شناسایی مالیاتی صادرکننده/فروشنده (مانند VAT، EORI، و غیره)

اطلاعات واردکننده/خریدار (نام، آدرس، شماره تلفن و غیره)

شماره شناسایی مالیاتی واردکننده/خریدار (مانند VAT، EORI، و غیره)

اطلاعات حمل و نقل بار

مورد شماره.
شرکت حمل و نقل
کد گمرکی
توضیحات محصول واضح (تعداد قطعات، تعداد قطعات، وزن و غیره)
اینکوترمز که بر اساس آن کالا به فروش می رسد
منبع
بیمه
تاریخ صادرات، روش ارسال و مقصد نهایی
امضای حامل

 

سفارش چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

۱- لطفا طرح بنر مورد نظر خود را از میان نمونه های پایین همین صفحه انتخاب نمایید.

۲- شماره طرح و تغییرات را به شماره 09372175263 واتساپ یا تلگرام کنید تا نمونه طراحی شده همانجا برای شما ارسال گردد.

۳- جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید – 02166405930 02166476539 09121735683 09125025800

تفاوت بین فاکتور رسمی و لیست بسته بندی

بسیار مهم است که اطلاعات تراکنش و حمل و نقل درج شده در فاکتور تجاری با اطلاعات مندرج در برگه بسته بندی مطابقت داشته باشد.

در حالی که اطلاعات مورد نیاز در هر دو سند بسیار مشابه است و هر دو سند توسط فروشنده/صادر کننده صادر می شوند، این دو سند اهداف بسیار متفاوتی را دنبال می کنند.

برگه های بسته بندی با تأکید بر توصیف فیزیکی کالاهای در حال حمل، تدارکات بیشتری را ارائه می دهند. این سند مورد نیاز در صورت هرگونه اختلاف یا ادعایی است که ممکن است بین خط حمل و نقل، گمرک یا بین خریدار و فروشنده کالا ایجاد شود.

همچنین برای تأیید اینکه صادرکننده محموله را در نظم و وضعیت صحیح دریافت کرده است و برای نگهداری موجودی و موجودی استفاده می شود.

از سوی دیگر، یک فاکتور تجاری به عنوان یک تراکنش مالی ارائه می شود که جزئیات فروش کالاهای ارسال شده را شامل جزئیات پرداخت، دستورالعمل ها و شرایط می کند.

لیست بسته بندی برای گیرنده و فاکتور تجاری یا فاکتور رسمی برای پرداخت کننده ارسال می شود.
خطر پر نکردن فاکتور تجاری به درستی

فاکتورهای تجاری باید به طور دقیق پر شوند. اگر این کار را انجام ندهید باعث توقف طولانی تر و تاخیر در حمل و نقل می شود.

با توجه به اینکه از فاکتورهای تجاری برای اظهارنامه گمرکی نیز استفاده می شود، هرگونه اطلاعات نادرست ممکن است منجر به کم پرداختی صحیح مبلغ مشمول مالیات و عواقب قانونی آن شود.

 

هدف از صدور فاکتور رسمی چیست؟

فروشنده پس از پرداخت هزینه کالا یا خدماتی که مشتری دریافت کرده است، فاکتور فروش را در اختیار مشتری قرار می دهد.

این یک سند کاغذی یا الکترونیکی از یک معامله از یک تاجر به یک مصرف کننده است. بسیار مهم است که شرکت شواهدی از تمام فروش ها و همچنین اهداف مستند داشته باشد.
نگهداری سوابق

اساسی ترین استفاده از فاکتورهای فروش، ثبت سابقه فروش است. این روشی را برای ردیابی تاریخ فروش اقلام، مبالغ پرداختی و هرگونه بدهی معوق ارائه می دهد.

فاکتورها یک ابزار حسابداری ارزشمند هستند. همچنین می تواند ردیابی کند که کدام کارمندان می فروشند و چه چیزی می فروشند.

اهداف مالیاتی

دولت سیستم یا الگوی ثابتی برای انواع فاکتورهای مورد نیاز مشاغل ندارد. اما برای مقاصد مالیاتی، ثبت و نگهداری کلیه فاکتورهای فروش ضروری است. IRS توصیه می کند که صاحبان مشاغل کوچک خلاصه ای از معاملات تجاری را که فاکتورها جزء ضروری آن هستند، نگه دارند. این به شرکت ها کمک می کند مالیات های خود را ثبت کنند، از پرداخت صحیح مبلغ اطمینان حاصل کنند و از حسابرسی اجتناب کنند.

امور قانونی

صورتحساب های فروش به محافظت از صاحبان مشاغل کوچک در برابر تقلب یا دعاوی مدنی کوچک کمک می کند.

یک فاکتور بیان می کند که محصول یا خدمات خاصی در زمان خاصی ارائه شده است. فاکتور امضا شده توسط مشتری از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا توافق بین فروشنده و مشتری را نشان می دهد. بدون فاکتور، هیچ سابقه ای از فروش وجود ندارد، که همچنین می تواند منجر به بحث قیمت شود.

بازار یابی

شرکت هایی که تمام فاکتورهای فروش را به دقت دنبال می کنند می توانند از این اطلاعات برای هدف قرار دادن مشتریان خود استفاده کنند. به عنوان مثال، یک کسب و کار می تواند داده هایی مانند تاریخ فروش، محصولات فروخته شده و فروش را وارد کند.

برنامه‌های کامپیوتری یا شرکت‌های بازاریابی می‌توانند اطلاعاتی را برای بررسی زمان‌های اوج خرید، محصولات محبوب و روند درآمد جمع‌آوری کنند. این در هنگام توسعه یک استراتژی بازاریابی برای کسب و کار شما ارزشمند است.

نکات کلیدی برای چاپ فاکتورهای رسمی

بسیاری از صاحبان مشاغل شروع به درک مزایای برون سپاری گزارش و چاپ فاکتور کرده اند. هنگامی که چاپ گزارش و فاکتور را برون سپاری می کنید، از مزایای تخصص، کاهش حجم کار و افزایش کارایی بهره مند می شوید. اما برای به دست آوردن این مزایا، باید شرکت چاپ مناسب را پیدا کنید.

بسیاری از شرکت‌های چاپ صورت‌حساب و صورت‌حساب شروع به کار کرده‌اند، اما متأسفانه همه آنها در این زمینه خوب نیستند. حمایت از یک شرکت غیر استاندارد می تواند مشکلات زیادی را برای شرکت و مشتریان شما ایجاد کند. برای جلوگیری از این امر، این نکات می تواند به شما در انتخاب چاپخانه مناسب کمک کند.

قابلیت اطمینان

قابلیت اطمینان مهمترین عملکرد جستجو در یک شرکت چاپ گزارش و فاکتور است. شما باید مطمئن باشید که شرکت می تواند آنچه را که واقعاً می خواهید به شما ارائه دهد. برای اینکه یک شرکت قابل اعتماد باشد، آنها باید درک خوبی از نحوه چاپ فاکتورها و صورتحساب ها داشته باشند.

صورتحساب ها و فاکتورها اسناد مهم و حساسی هستند. خطا در آنها می تواند در کل فرآیند پرداخت مشکل ایجاد کند. برای اینکه بفهمید یک چاپگر چقدر قابل اعتماد است، می توانید نظرات آنها را بررسی کنید یا از مشتریان آنها نظر عینی آنها را درباره شرکت جویا شوید. شما همچنین می توانید شرکت های چاپ معروف را پیدا کنید. شرکت های معتبر چاپ معمولاً به دلیل قابلیت اطمینان خود محبوب هستند.

بهره وری

کارایی ویژگی بسیار مهمی است که شرکت های چاپ باید داشته باشند. صورت‌حساب‌ها و صورت‌حساب‌ها اسناد کاملاً آگاهانه‌ای هستند که باید به طور مؤثر ارائه شوند. برای ارائه فرآیند پرداخت بهتر برای شما و مشتریانتان، نباید صورتحساب و صورتحساب را به تاخیر بیندازید. یک مرکز چاپ فاکتور رسمی خوب باید این اهمیت را درک کند.

شما شرکتی با مهارت های مدیریت زمان و اولویت بندی ضعیف نمی خواهید. بنابراین، هنگام انتخاب یک مرکز معتبر برای صدور فاکتورهای رسمی مناسب، درباره میزان کارآمدی آنها تحقیق کنید.

دانش کار

عواقب استخدام چاپگر با دانش غیر استاندارد از اظهارنامه و فاکتورهای گمرکی چیست؟ یک شرکت چاپ باید همه چیز را در مورد گزارش ها و فاکتورها بداند. فقط به این دلیل که آنها یک شرکت چاپ هستند به این معنی نیست که آنها نباید اطلاعات بیشتری در مورد اسناد داشته باشند.

شناخت خوب شغل می تواند به پرسنل شرکت کمک کند هنگام تهیه پیش فاکتورها یا اظهارنامه ها اشتباه نکنند.

علاوه بر این، درک هدف فاکتورها و گزارش ها به کارکنان کمک می کند تا نیاز به کارایی و سرعت را بهتر درک کنند.

استخدام یک شرکت آگاه در وقت شما برای توضیح جزئیات اولیه صرفه جویی می کند.

همچنین به شما اعتماد به نفس می دهد تا کار خود را به شرکت بسپارید، زیرا می دانید که کارمند دانش شغلی مرتبطی دارد.

به ما امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *