اسکن اسناد و مدارک

اسکن اسناد و مدارک راهی است برای مدیریت هر چه بهتر اسناد و مدارکی که ارزشمند هستند، اسنادی که نیاز به جستجوی سریع دارند، مدارکی که نیاز مند افزایش امنیت در مراقبت هستند، سند و مدرکی که نیاز به در دسترس بودن در هر مکان دارند و نگهداری از آنها هزینه نداشته باشد. با اسکن اسناد مدارک در هر کجا و کمترین زمان این امکان بوجود می آید که دسترسی به ببیشترین اطلاعات مورد نیاز برای هر فردی مهیا گردد .

اسکن اسناد و مدارک

مشاوره رایگان اسکن اسناد و مدارک

اگر سوالی درباره اسکن اسناد دارید، فرم را پرکنید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند

_

قیمت اسکن اسناد و مدارک

قطعاً شما تمایل دارید که از خدمات اسکن اسناد و مدارک به صورت ارزان استفاده کنید که برای برآورد این چنین قیمتی، تیم و مجموعه ما می‌تواند یک گزینه بسیار هوشمندانه باشد؛ چرا که ما اسکنرهایی را در اختیار داریم که به سیستم خودکار تغذیه اسناد و مدارک متصل هستند و به راحتی اسناد و مدارک شما را به فایل pdf تبدیل می‌کنند و طبیعتاً، به خاطر مجهز بودن اسکنرهایی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم، پروسه و سرعت کار هم افزایش پیدا می‌کند و شما چنانچه به صورت حضوری قصد دارید اسناد و مدارک خود را اسکن کنید، می‌توانید به خیابان انقلاب در مرکز تهران مراجعه کرده و با یک دفتر فنی مجهز در ارتباط باشید. می‌توان گفت که دفتر فنی مرسدس یکی از قدیمی‌ترین مراکز در تهران است که از سال ۱۳۷۹ در این راستا فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر جزء معروف‌ترین‌ها است.

قیمت اسکن حرفه‌ای اسناد و مدارک در سال جاری برای هر برگ a4 رنگی 7000 تومان و برای هر برگ a4 سیاه و سفید 4000 تومان برآورد شده است که البته قیمت‌ها ممکن است در حال نوسان باشند. یک مجموعه معتبر قطعاً جهت اسکن تیراژ و اسکن تعداد بالا قیمت‌های بسیار پایینتری را پیشنهاد می‌دهد. به‌گونه‌ای که قیمت‌ها می‌توانند تا 90% زیر تعرفه قیمت اسکن باشند.

در مورد تعرفه و قیمت اسکن اسناد و مدارک شما می‌توانید از طریق واتساپ و تلگرام با مجموعه‌ای که در خیابان انقلاب واقع شده است در ارتباط باشید

فایل دیجیتال اسناد و مدارک با اسکن

فایل دیجیتال اسناد و مدارک با اسکن به این شکل بوجود می آید که افراد ، سازمانها ، ادارات و شرکت ها، کلیه اسناد و مدارک خود را از حالت کاغذی با اسکن این اسناد و مدارک تبدیل به فایل های دیجیتالی نموده و با کد گذاری و نامگذاری بهینه دسترسی آنرا بسیار و تسهیل بخشیده و این امکان را فراهم می نمایند که در هر کجا به این اسناد و مدارک دسترسی پیدا کنند .

 

خدمات اسکن مدارک و اسناد ارزان

اگر نیاز به خدمات اسکن مدارک و اسناد ارزان خ انقلاب قیمت دارید میتواند از ما کمک بگیرید.
اسکنر های ما مجهز به سیستم خودکار تغذیه اسناد و مدارک می باشد و بسیار سریع و ارزان اسناد و مدارک شما تبدیل به فایل پی دی اف pdf میشود.ارزان بودن خدمات اسکنمدارک و سند در دفتر فنی ما بدلیل پیشرفته بودن اسکنرها و سرعت بالای انجام کار اسکن می باشد.
دفتر فنی ما تو مرکز تهران واقع شده اگه نیاز به اسکن اسناد و مدارک م انقلاب خ انقلاب داشته باشید اولین و بهترین کسی که می تواند شما را کمک کنه خدمات اسکن مدارک دفتر فنی ما است.

 

قدیمی ترین مرکز اسکن اسناد و مدارک

دفتر فنی مرسدس را می توان قدیمی ترین مرکز اسکن اسناد و مدارک تهران دانست . ما از سال 1379 مشغول دیجیتال سازی و اسکن اسناد و مدارک هستیم یعنی تقریبا از زمانی که اسکنر به بازار اومد. ما از اولین دفاتری بودیم که جسارت این را داشتیم که کامپیوتر به دفتر خود وارد کنیم.

اسکن سریع اسناد و مدارک

اسکن اسناد و مدارک فوری

اگر متقاضی خدمات اسکن اسناد و مدارک سریع هستید میتوانید از اسکنرهای سریع و پیشرفته
مرکز اسکن ما در م انقلاب استفاده نمایید. ما با امکان اسکن روزانه ده ها و صدها زونکن سند و مدرک ، مشکل شما را در زمینه اسکن سریع حل می نماییم. اسکنر های ما مجهز به سیستم اسکن دورو همزمان اسناد و مدارک رادارند. دستگاه های اسکن با adf سیستم کاغذ کش خود کار با اسکن دو رو همزمان سرعت اسکنر را تا 100 صفحه در دقیقه بالا می برد.

ویژگی اسکن مدارک با دفتر فنی مرسدس

_

خدمات اسکن با کیفیت اسناد و مدارک

خیال شما رو راحت کنم که اگر دنبال خدمات اسکن با کیفیت اسناد و مدارک هستید، مشکل شما فقط با یه اسکنر پیشرفته حل نمیشه. شما در کنار یه اسکنر خوب که ما داریم، نیاز به اپراتور حرفه ای دارید. تجربه اسکن با کیفیت را با ما داشته باشید. تضمین می کنیم که کل هزینه اسکن پس از رضایت از سمت شما تو ضمینه کنترل کیفیت دریافت میشه.

دیجیتال سازی اسناد و مدارک

ما انسانها با پیشرفت روز افزون تکنولوژی قادر به ساده سازی امور پیرامون خود شده ایم. مدیریت زمان ، دیجیتال سازی اسکن اسناد و مدارک و بهره وری بالا یکی از ارکان رشد سازمانها و شرکت ها در عصر امروز گردیده است . یکی از مواردی که باعث بهره وری بالا و دسترسی بهتر به اسناد و مدارک شده است نکهداری این اسناد و مدارک به شکل دیجیتال میباشد. می توان گفت در این بخش هم تکنولوژی به کمک انسانها آمده است و آنچه که درگذشته به سختی و زمان بسیار صورت می پذیرفت در کمترین زمان امکان پذیر شده است .

با تجربه در اسکن اسناد و مدارک

همه شرکتها بدنبال سپردن کار اسکن به شرکتهای با تجربه در اسکن اسناد و مدارک هستند .در این میان هستند افراد غیر متخصصی که با دسترس به تکنولوژی متاسفانه کار های پیچیده تر هم کرده اند .اسکن اسناد و مدارک در ابتدا کار ساده ای می نماید گاهی تصور می شود داشتن تجهیزات برای این امر کافی است .

اسکن اسناد و مدارک در محل شما

اولین و بهترین راه برای اسکن اسناد و مدارک این است که پوشه ها و زونکنها را جهت اسکن به دفتر فنی ما ارسال بفرمایید. در صورت زیاد بودن حجم اسناد و مدارک قابل اسکن حتما با مدیریت دفتر فنی 09121735683 تماس بگیرید. گاهی اوقات متقاضی اسکن اسناد و مدارک فضای کافی برای نگهداری حجم بالای اسناد را دارا می باشد و کلیه خدمات اسکن اسناد و مدارک را در سایت فرد انجام می دهد (در صورت حجمهای بسیار بالا در بایگانی شرکتها) و اسکن در محل برای اسناد و مدارک انجام می شود.

با مشاوران ما در ارتباط باشید

اسکن مدارک در دفتر فنی مرسدس
اسکن اسناد محرمانه اسکن مدارک محرمانه

گاهی امنیت اطلاعات کارفرما بسیار حائز امنیت است بنابر این خدمات اسکن اسناد و مدارک محرمانه(اسکن اسناد محرمانه اسکن مدارک محرمانه) در سایت خود کارفرما اتفاق می افتد . در نظر داشته باشید که اسکن در محل شما شامل شرایط خاصی می باشد و هزینه بالایی در بر می گیرد. جهت آگاهی از شرایط اسکن در محل و اطلاع از تعرفه قیمت اسکن در محل اسناد و مدارک با شماره 09121735683 تماس بگیرید.

بعد از اسکن اسناد و مدارک فایل ها چگونه نگهداری شود ؟

بعد از تبدیل اسناد و مدارک کاغذی در واقع اسناد مدارک به فایل های فیزیکی نمونه اولیه ایی در اختیار کار فرما قرار میگیرد که کیفیت فایل ها مورد بررسی قرار گیرد و با راهنمایی و نظر فرد کارفرما ، فایل ها نامگذاری می شود و فایل ها در فلش و همچنین در DUD به کارفرما ارسال می گردد .
کار فرما پس از بررسی نهایی می تواند این فایل های اسناد و مدارک را در سرور های خود نگهداری نمایند .
یکی از مزایای دیگر اسکن اسناد و مدارک این است که می توان در چند جای متفاوت کپی ها متعددی را نگهداری شود .
در واقع می توان در DUD ، فلش ، فضای سروری ادارات و سازمانها ، کامپیوتر ها ، و لب تاپ های تخصصی به طور همزمان نگهداری شود .

مراحل اسکن اسناد و مدارک

برای روشن شدن مراحل اسکن اسناد و مدارک در این بخش تصمیم داریم مراحلی که اسکن اسناد و مدارک را در بر میگیرد شرح مختصری داشته باشیم ،
پس از تائید کارفرما برای عقد قرارداد و تعین محل اسکن اسناد و مدارک ، همکاران آموزش دیده و متخصص دفتر فنی ما این امکان را دارند که طبق دستورالعمل های استاندارد اسکن اسناد و مدارک را به شکل حرفه ای به انجام رسانند .

  1. جمع آوری اسناد و مدارک به کمک افراد معرفی شده از سوی کارفرما
  2. برگ شمار اسناد و مدارک اعلام شده.
  3. آماده سازی برگه ها جهت اسکن خارج کردن و کندن منگنه ها و دسته بندی اوراق.
  4. اسکن اسناد و مدارک.
  5. نام گذاری فایل های بدست آورده و فولدربندی.
  6. کنترل کیفیت فایل های حاصله.
  7. پرونده سازی مجدد برگه ها.
  8. برگشت دادن کلیه اسناد و مدارک به کار فرما.
چه مدارکی را می توان اسکن نمود ؟

شاید بعد از شنیدن اسکن اسناد و مدارک این سوال به ذهن شما برسد چه مدارکی را میتوان اسکن نمود . وقتی صحبت از اسکن و مدارک و تبدیل اسناد کاغذی به فایل های دیجیتالی می شود ، تمام اسناد و مدارک را شامل می شود . مدارکی چون :

  1. اسناد و مدارک مالی.
  2. منابع انسانی.
  3. پرسنلی و اداری.
  4. اسکن اسناد و مدارک شخصی پیشه ای کاری و تحصیلی.
  5. اسکن اسناد و مدارک امور ملکی.
  6. اسکن اسناد مدارک اطلاعات مشتریان.
  7. اسناد در درآمد حقوق.
  8. اسکن اسناد و مدارک مسافرین به خارج از کشور.
مزایای اسکن اسناد و مدارک

اسکن اسناد و مدارک با اهداف مختلفی انجان می پذیرد و همانطور که نهفته شده اسکن اسناد و مدارک مزایای بسیاری را به همراه دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد .

  1. کاهش حجم بایگانی فیزیکی اسناد و مدارک
  2. دسترسی راحت به اطلاعات
  3. جستجوی سریعتر
  4. افزایش امنیت نگهداری اسناد و مدارک
  5. افزایش بهره وری افراد
  6. حفظ محیط زیست
  7. کاهش هزینه های نگهداری

مشاوره رایگان اسکن اسناد و مدارک

اگر سوالی درباره اسکن اسناد دارید، فرم را پرکنید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند

اسکن اسناد و مدارک چیست؟

_

شما برای اینکه بتوانید به مدیریت هرچه بهتر اسناد و مدارک ارزشمند خود بپردازید، به اسکن آن‌ها نیاز دارید. بسیاری از اسناد که نیاز به جستجوی سریع دارند و باید با امنیت کامل از آن‌ها مراقبت شود، برای اینکه هزینه نگهداری از آن‌ها افزایش پیدا نکند و به راحتی بتوان به آن‌ها دسترسی داشت، امروزه اسکن می‌شوند و به همین دلیل است که اسکن اسناد و مدارک در حال حاضر در بسیاری از کارهای اداره‌ها و سازمان‌ها در اولویت قرار می‌گیرد. شما این کار را می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن و در هر کجایی به راحتی انجام دهید و سپس به ساده‌ترین شکل ممکن از اطلاعات مورد نیاز استفاده کنید.

کارایی فایل دیجیتال اسناد و مدارک

_

در حال حاضر با روی کار آمدن فایل‌های دیجیتال اسناد و مدارک، اسکن آن‌ها به راحتی امکان‌پذیر است؛ چراکه به این شکل بسیاری از افراد، اداره‌ها، شرکت‌ها و... می‌توانند برای اسکن اسناد و مدارک خود از حالت کاغذی با اسکن استفاده نکرده و آن‌ها را به فایل دیجیتال تبدیل کنند. معمولاً فایل‌های دیجیتال را به خاطر نامگذاری بهینه و کدگذاری سریع می‌توان به راحتی در دسترس قرار داد.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که خدمات اسکن مدارک و اسناد باعث می‌شود تا شما دیگر با پرونده‌های کاغذی سر و کاری نداشته و لازم نباشد که با کمدها و قفسه‌های پر از کاغذ در اداره، شرکت و هر مکان دیگری روبرو شوید.

تجهیزات مورد استفاده برای اسکن اسناد و مدارک

_

برای اسکن اسناد و مدارک معمولاً باید از اسکنرهای سریع و پیشرفته استفاده شود تا بتوان روزانه صدها زونکن سند و مدرک را بدون مشکل اسکن کرد. اسکنرهایی که به سیستم اسکن دورو همزمان مجهز هستند، بهترین گزینه به شمار می‌آیند. بدین ترتیب که دستگاه‌های اسکن عمدتاً با pdf سیستم کاغذکش را با اسکن دورو به صورت همزمان با سرعت اسکن می‌کند.

 البته باید بدانید که تنها یک دستگاه اسکنر پیشرفته نمی‌تواند به شما کمک کند. شما در کنار آن به یک اپراتور حرفه‌ای هم نیاز دارید که این کار را فردی با تجربه باید برای شما انجام دهد. به هر حال، اگر قرار است یک هزینه‌ای را بابت اسکن مدارک و اسناد پرداخت کنید، کنترل کیفیت مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه شود و حتی امکان این کار هم وجود دارد که شما قبل از شروع پروژه اسکن با قسمتی از نمونه کارها در مجموعه آشنا شوید که به هر حال، با پیشرفت تکنولوژی دیجیتال‌سازی برای اسکن کردن اسناد و مدارک، مدیریت زمان و بهره‌وری افزایش پیدا می‌کند و نگهداری از اسناد و مدارک به صورت دیجیتال به بهترین شکل ممکن انجام می‌پذیرد.

با مشاوران ما در ارتباط باشید

اهمیت اسکن اسناد و مدارک 

_

در مورد اهمیتی که اسکن اسناد و مدارک پیدا کرده است، می‌توان گفت که امروزه بسیاری از اداره‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و ... اسکن خود را به مجموعه‌های با تجربه می‌سپارند؛ چرا که دیده شده است برخی از افرادی که تخصص کامل در این راستا ندارند و همچنین به تکنولوژی لازم هم دسترسی ندارند، اسکن را با پیچیده‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهند، در صورتی که اسکن کار ساده‌ای است اگر فردی با تجربه بتواند آن را انجام دهد که در این بین، در اختیار داشتن تجهیزات لازم مهم‌ترین چیزی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. به خاطر اینکه برخی از مجموعه‌ها تجهیزات قابل قبولی را در اختیار ندارند، نمی‌توانند به صورت تخصصی فرایند اسکن اسناد و همچنین مدارک را به درستی انجام دهند.

 بهتر است بدانید که شما برای اسکن مدارک و اسناد باید پوشه‌های خود را به یک دفتر فنی معتبر ارسال کنید و به همین دلیل، سابقه کاری مجموعه و اطمینانی که شما باید به آن مجموعه داشته باشید، مهم‌ترین مواردی است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

 در برخی از شرایط ممکن است حجم اسناد و مدارک برای اسکن بالا باشد که می‌توانید با مدیریت دفتر فنی در ارتباط باشید و در شرایطی هم که شما بخواهید اسکن را در محل کار خود انجام دهید، طبیعتاً باید هزینه بالاتری را برآورد کنید که برای این کار باز هم صحبت با مدیریت دفتر فنی خالی از لطف نخواهد بود.

نحوه اسکن اسناد و مدارک به صورت محرمانه

_

بسیار پیش آمده است که در شرایطی مدارک به دلیل اینکه محرمانه هستند، کارفرما قصد دارد تا در محل کار خود شرایطی به وجود آید تا بتوان اسکن اسناد و مدارک را انجام داد؛ چرا که امنیت اطلاع بالا است و خدمات اسکن هم باید در سایت خود کارفرما انجام شود که این خود باعث برآورد هزینه متفاوتی می‌شود که برای اطلاع در مورد هزینه شما باز هم باید با مدیریت دفتر فنی در ارتباط باشید.

نحوه نگهداری از اسکن اسناد و مدارک

_

معمولاً بعد از تبدیل اسناد و مدارک کاغذی، نمونه اولیه فایل‌های آن در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد تا کیفیت را مورد بررسی قرار دهد و سپس فایل‌ها نام‎گذاری شده و آن‌ها را می‌توان در فلش یاdud ذخیره و به کارفرما ارسال کرد.

حال نوبت آن می‌رسد که کارفرما بعد از اینکه بررسی نهایی را انجام دهد، در سرور خود به نگهداری فایل‌های مورد نظر بپردازد. مزیتی که در این شرایط به چشم می‌آید، این است که بعد از اسکن اسناد و مدارک می‌توان آن‌ها را به راحتی در چندین جای متفاوت کپی و نگهداری کرد؛ چرا که امروزه علاوه بر فلش در DUD، فضای سروری، اداره‌ها سازمان‌ها، کامپیوتر، لپ‌تاپ‌های تخصصی و ... هم نگهداری از اسکن مدارک رابه هیچ عنوان کار سختی نیست.

این نکته را به‌خاطر داشته باشید که خدمات اسکن مدارک و اسناد باعث می‌شود تا شما دیگر با پرونده‌های کاغذی سر و کاری نداشته و لازم نباشد که با کمدها و قفسه‌های پر از کاغذ در اداره، شرکت و هر مکان دیگری روبرو شوید.

با مشاوران ما در ارتباط باشید

تضمین کیفیت در اسنکن حرفه ای اسناد و مدارک

_

متاسفانه به دلیل عدم تجربه و عدم استفاده از تجهیزات به‌روز برخی از مجموعه‌ها قادر نیستند به درستی به اسکن اسناد و مدارک بپردازند و به همین دلیل، اکثر مردم به دنبال اسکن حرفه‌ای جهت اسکن برای اسناد و مدارک خود هستند.

 مجموعه‌ای که با توجه به گارانتی کیفیتی که دارد این کار را برای شما انجام می‌دهد، قطعاً انتخاب بهتری است. نکته مهمی که نباید آن را نادیده گرفت این است که شما قبل از سپردن کارها به یک تیم ماهر می‌توانید چند نمونه از خدمات تست اسکن را مورد بررسی قرار دهید تا در مورد رضایت کار اطمینان حاصل کنید. اسکن حرفه‌ای کار هر کسی نیست و تنها مجموعه‌هایی که تجربه و سابقه بالایی دارند، می‌توانند این کار را در کم‌ترین زمان ممکن با تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند، انجام دهند.

مراحل اسکن اسناد و مدارک

_

اگر بخواهیم به مراحل اسکن اسناد و مدارک اشاره‌ای داشته باشیم، باید گفت بعد از تایید کارفرما جهت عقد قرارداد، در ابتدا کارشناسان باید اسناد و مدارک را جمع آوری کرده و سپس برگ ‌شمار اسناد و مدارک اعلام می‌شوند. حال نوبت آماده کردن برگه‌ها برای اسکن است و سپس فایل‌های به دست آمده نامگذاری شده و فولدربندی آن‌ها انجام می‌شود، حال نوبت به کنترل کیفیت فایل‌ها می‌رسد تا بتوان پرونده‌سازی برگ‌ها را مجدداً انجام داد و سپس کلیه اسناد و مدارک را به کارفرما بعد از اسکن تحویل داد. توجه داشته باش که که شما کلیه اسناد و مدارک مالی، منابع انسانی، پرسنلی و اداری، پیشه، کاری و تحصیلی، امور ملکی، اسناد و مدارک اطلاعات مشتریان، درآمد، حقوق، نقشه و ... را می‌توانید برای اسکن انتخاب کنید.

هر اطلاعاتی که در مورد اسکن اسناد و مدارک لازم و ضروری بود را مورد بررسی قرار دادیم. بهتر است بدانید که در عصر امروز که با پیشرفت تکنولوژی روبرو هستیم، لازم نیست که قفسه‌های محل کار خود را با انواع برگه و مدرک پر کنید، تنها راه چاره اسکن حرفه‌ای اسناد و مدارک است که دفتر فنی مرسدس این کار را برای شما با قیمت ارزان و مقرون به‌صرفه انجام می‌دهد.

سؤالات متداول اسکن اسناد و مدارک

اسکن اسناد و مدارک را در کجا می‌توان نگهداری کرد؟

فلش،DVD، فضای سروری اداره‌ها و سازمان‌ها، کامپیوتر، لپ‌تاپ‌های تخصصی و...

آیا خدمات اسکن اسناد و مدارک دارای گارانتی هستند؟

بله، تمامی خدمات مربوط به اسکن دارای گارانتی می باشد.

دو معیار مهم برای اسکن حرفه‌ای اسناد و مدارک چیست؟

استفاده از تجهیزات پیشرفته و اپراتور باتجربه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *