خرید فاکتور رسمی

خرید فاکتور رسمی

پس از تصویب قانون موقت مالیات بر ارزش افزوده در سال 1396 (قانون دائمی در سال 1397) به تدریج پدیده خرید و فروش صورتحساب در بین بنگاه ها و افراد رواج پیدا کرد.موضوع فاکتور مهم می شود، پول زیادی جابه جا می شود و همیشه در تیراژه، از این رو می خواهیم در این مقاله مسائل پیچیده خرید فاکتور رسمی و فروش فاکتور رسمی را به صورت جداگانه توضیح دهیم.چاپ فاکتور رسمی دارایی ملخی برجسته قرمز

 

سفارش چاپ فاکتور رسمی مورد تایید دارایی

۱- لطفا طرح بنر مورد نظر خود را از میان نمونه های پایین همین صفحه انتخاب نمایید.مشخصات فاکتور رسمی های مورد تایید دارایی

۲- شماره طرح و تغییرات را به شماره 09372175263 واتساپ یا تلگرام کنید تا نمونه طراحی شده همانجا برای شما ارسال گردد.

۳- جهت تسریع در انجام کار با ما در تماس باشید – 02166405930 02166476539 09121735683 09125025800

صورت حساب رسمی

به طور کلی به فاکتوری که هر یک از طرفین اطلاعات و اطلاعات مشتری خود (نام شرکت، کارت شناسایی، آدرس و کد پستی و شماره تلفن) خود را در سامانه فاکتور و گزارش فصلی ثبت می کند، فاکتور رسمی نامیده می شود و سازمان مالیاتی نمونه آن را ارائه می کند. فاکتور در این خصوص . با ورود به پنل کاربری خود در وب سایت می توانید آن را دانلود کنید.چرا فاکتور رسمی مورد تایید دارایی؟

خرید فاکتور رسمی (خرید فاکتور رسمی جعلی)

پس از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده، به دلیل بی ثباتی اقتصاد و مشکلات خرید و خرید غیررسمی، کلیه اشخاص حقوقی و برخی اشخاص حقیقی در هشت مرحله (تاکنون) مشمول ارزش افزوده می شوند. کالاهای قاچاق فروخته شده و وارداتی در بازار فاقد منبع رسمی هستند و شرکت ها و بازرگانان مجبور به تهیه این کالاها به صورت غیررسمی هستند، بنابراین با توجه به اینکه در فروش خود ملزم به ارائه فاکتور رسمی هستند، پدیده خرید فاکتور رسمی ایجاد و گرفته می شود. از طرف آنها با شرکت هایی که رابطه آنها مشکوک است (یعنی فروش غیر رسمی و خرید رسمی) اعتبار ارزش افزوده مبادله می کنند و درخواست فاکتورهای رسمی می کنند. معمولا 2% تا 3.5% پورسانت می پردازند.فاکتور رسمی معتبر ویژگیهای مهم

فاکتور رسمی فروش (فاکتور رسمی زائد)

همانطور که در بالا ذکر شد، افرادی نیز هستند که به دلایلی کالاها را از مبادی رسمی (مانند واردکنندگان، خریداران از شرکت‌های دولتی و غیره) تهیه می‌کنند، بنابراین آنها را به نیازمندان و مشتاقان می‌فروشند. آنها مجبور نیستند فاکتورهای رسمی (مانند مشاغل، اشخاص حقیقی، ماده 100 و غیره) دریافت کنند، بنابراین در سیستم مالیاتی، صورتحساب های رسمی اضافی یا موجودی های نادرست انبار ایجاد می شود (انواعی که در واقعیت وجود ندارند. این افراد برای جلوگیری از جرایم مالیاتی باید صورتحساب های زائد را به شرکت های زیرمجموعه تحویل دهند که در واقع باعث ایجاد پدیده فروش فاکتورهای عمومی می شود

هزینه فاکتور رسمی

با توجه به اطلاعات فوق دلایل خرید و فروش فاکتورهای رسمی را شناسایی کرده ایم و در عین حال معامله خرید و فروش فاکتورها شرایط فرار مالیاتی را برای طرفین ایجاد می کند و برای دلالان کارمزد ایجاد می کند.نسبت این معامله معمولاً می باشد. بین 2 تا 3.5 درصد گاهی اوقات این افراد در معاملات بزرگ پول زیادی به دست می آورند.قوانین و انواع فاکتور های فروش رسمی را بشناسید

5 معایب و خطرات عمده خرید و فروش فاکتورهای رسمی

در بازار داغ خرید و فروش فاکتورهای رسمی، ریسک های اجتناب ناپذیری وجود دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

خرید فاکتور از شرکت های کاغذی: از شرکت هایی خرید کنید که در خارج از کشور وجود ندارند، متأسفانه تعداد آنها کم نیست، فقط برای ارائه فاکتورهای رسمی ثبت شده تشکیل می شوند، معمولاً پس از پردازش مالیات بر ارزش افزوده (معمولاً 2 تا 3 سال پس از ثبت نام) ماهیت این موارد شرکت‌ها مشخص می‌شوند و در لیست سیاه اداره مالی قرار می‌گیرند و همه کسانی که با این افراد معامله کرده‌اند اعتبار خریدهای ارزش افزوده را از دست داده و با جرایم سنگین مواجه می‌شوند.
خطرات حسابداری خرید و فروش فاکتورهای رسمی: بر اساس تبصره 3 ماده 147 قانون مدنی، خرید و هزینه از حساب های بانکی غیرشخصی از نظر مالیاتی قابل قبول نیست. بنابراین افرادی که اقدام به خرید و فروش فاکتور می کنند یا به صورت رسمی مبلغ فاکتور را به حساب طرف مقابل واریز می کنند یا در حساب بانکی تغییراتی ایجاد می کنند تا مبادا بازرسان مالیاتی متوجه شوند که این کار بسیار پرخطر است و جرایم زیادی را در بر می گیرد.
خطر انتقال وجه: بر اساس الزامات ماده 147 قانون مدنی اسلامی اکثر افراد می توانند وجه را به حساب طرف مقابل واریز کنند، گاهی در موضوع استرداد وجه مشکل ایجاد می شود و کار هر دو طرف می شود. به دادگاه و مشکلات حقوقی کشیده شد. آره.
عدم ثبت گزارش معاملات فصلی: گاهی مشاهده می شود که سودجویان پس از ارسال فاکتور و اخذ کارمزد کامل، اقدام به ثبت معاملات در سامانه معاملات فصلی نمی کنند و یا پس از ثبت و اخذ کارمزد اقدام به حذف آن می کنند که این امر شرکت را به شدت متاثر می کند. خریداران با فاکتورهای رسمی مشکل خواهند داشت.
ریسک تراکنش های بانکی: امروزه اخذ مالیات از تراکنش های بانکی به امری اجتناب ناپذیر برای بنگاه ها و افراد تبدیل شده است، مشکل واریز وجه نقد هنگام مرجوعی کالا، حجم تراکنش های بانکی مردم و امکان بررسی تراکنش های بانکی را بسیار افزایش داده است.

4 مزیت و مزیت خرید و فروش فاکتور رسمی

پس از معامله فاکتور رسمی، هم فرد و هم شرکت سود دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم

شارژ کارمزد تراکنش: هیچ تراکنشی وجود ندارد که برای خرید یا فروش فاکتورهای رسمی کارمزدی دریافت نکند، تیم مشاوران مالیاتی یا حسابدارانی که فاکتورهای رسمی را ارائه می کنند معمولا درصد مشخصی از مبلغ معامله را دریافت می کنند که می تواند به تعداد زیادی تبدیل شود. در برخی معاملات
اجتناب از جریمه عدم ارائه فاکتور رسمی: شرکت های فاکتور فروش دیگر با مشکل عدم ارائه فاکتور مواجه نیستند، علاوه بر درصدی که از خریدار دریافت می کنند، مدارک و مدارک خود را به موقع به اداره مالیات ارائه می کنند.
ایجاد اعتبار مالیات بر ارزش افزوده: با پرداخت مبلغ معامله (2% یا 3%)، خریدار فاکتور رسمی 9% ارزش معامله را به عنوان اعتبار ارزش افزوده دریافت می کند که سود خوبی است.
اجتناب از رد قیمت محصولات نهایی: مقامات مالیاتی هزینه ها و خریدهای بدون سند رسمی را هزینه های غیرقابل قبولی می دانند که با خرید فاکتورهای رسمی قابل تسویه است.

به ما امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *